kolmapäev, 23. märts 2016

Mõned luuleread nähtamatutelt :)

Rõhutan, et sõnade autor ei ole mina. Nii nagu naiste itk, tulid ka need luuletused kuskilt väljastpoolt, mitte minu seest.

1.
Nõu kes annab, süüa tahab.
Vaatab enda ette maha,
kus on jäätmed eilsest peost,
väga jõhkrast kuriteost.
Kes küll koristama peaks?
Tänan väga! Võta heaks!
Sinuta ma ise vist
hakkaksin buldooseriks.


2.
Mine ütle talle välja,
et on jalatallad märjad;
suvekingad lahtised,
talvesaapad kahtlased.


3. järgnevad read on tõenäoliselt massipsühhoosi mõjust inimkonnale:
Asja eest, teist takka
ajas ajaratta hukka
lemmiklaul, mis kõigil kõrvus
kumiseb kui vesi põrgus.

4.
Sinu süü ei ole see,
et on kõver elutee.
Igaühel oma rada,
pole katelt ega pada.

5. Poolte vaidlus
"Anna endast parim," ütles vasak pool.
"Muud ma ei saagi anda, olen parem pool."
"Parem mille poolest?" küsis vasak pool.
"Eks vist teisest poolest, nagu näitab nool."
"Oled parem minust? Kes küll ütles nii?"
"Olen jah, sest mina otsustasin nii!"


6. Armuseiklus
Kahvatu hele tütreke mul
hõljub seal eemal, pulmakleit üll.
Täna ta mehele minema pidi,
kuid saatus keeras kõik pahupidi.
Peiu meil teatas, et armastab teist,
kedagi keelatut, mitte üht naist.
Silma on hakanud noormees nii kena,
et ühtegi neiut ei taha ta enam.

Mis me nüüd teeme? Kas meil on häbi?
Kas meie tütre elu on läbi?
Ei ole miskit, mehi on veel,
keda võib kohata eluteel.
Õpime sellest, et armastus pime
pole sugugi mingi ime.
Nurga taga meid oodata võib,
varjuna kannul meil kõigil ta käib. 

7.
Kes teise nime kannab,
see iseendast annab
seda, kes ta pole,
ja see on lihtsalt vale! 


8. 1. aprillil tulnud luuletus
Mees tuli metsast, kubu oli seljas,
viisk oli jalgas, perse oli paljas.
Naist tema otsis iga küla pealt,
vaatas ringi linnas, kuid ei leidnud sealt.
Siis ta ennast sättis reisilaeva sinna,
millega saab üle mere väljamaale minna.
"Seal on palju naisi," ütles naabrimees,
"valik võtab lausa kirjuks silme eest!"
Tõesti oli palju naisi sellel võõral maal,
kuid ei ükski tahtnud meest ilma püksata.


9. 
Luurad üksi mööda rada
ajad enda saba taga.
Kui sa selle kätte saad,
meelest läind, mis teha tahad.
Sind ei süga teine käsi,
enda oma ära väsib,
paine tekib üle keha,
jälle ei tea, mida teha.
Võta ennast kokku nüüd!
See võiks olla sinu püüd,
et saaks asjad ruttu tehtud,
enda saavutusi nähtud.

10. 
Kes tahaks kehva kehakest?
Kes alla meetri mehikest?
Kust leida vääriline mees,
kes igas asjas kõige ees?

Ei ole sellist meest siin maal,
siin valitseb ju tasakaal.
Kui naine endast lugu peaks,
siis iga mees ka seda teaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar