kolmapäev, 9. märts 2016

Kuidas me refleksoloogia kaugseanssi tegime

Kuna see oli meie meelest väga lahe kogemus, siis jagan teilegi - ehk julgete siis enda peal ka huvitavaid ideid katsetada.


Olin Julia juures refleksoloogias käinud tolleks hetkeks juba pool aastat. Olid toimunud märgatavad muutused, võimalik, et ka märkamatud. Igatahes tekkis mõte proovida, kuidas toimib refleksoloogia distantsilt. Katsealusena oli kohe nõus osalema Merlin, kes viibis oma kodus ja plaanis samal ajal arvuti taga tööd teha. Helistasin talle, kui lauale pikale viskasin, et olgu nüüd valmis ja jälgigu, kas midagi tunneb ka. Ta siiralt kahtles selles, erilist lootust ei tahtnud hellitada. Lõpetasime telefonikõne ja hakkasime pihta. Teatasin kõva häälega: "Mina olen nüüd Merlin" ja Julia asus mu jalgu torkima. Meie mõningaseks üllatuseks, kuid ka rõõmuks selgus, et seekord olid väga tundlikud just need punktid, mille puhul muidu Merlin kiljatab. Samuti tajusin ülejäänud kehas muutusi, näiteks ninatagune piirkond valgus tatti täis (Merlinil olid algava nohu tunnused). Olime mõlemad väga elevil, kui peale seansi lõppu Merlinile helistasime, et endapoolset kogemust kajastada. Teiselt poolt toru kostus päris hädine hääleke, mis tunnistas ausalt, et arvuti taga töö tegemisest ei tulnud midagi välja, külmalained hakkasid üle keha voolama, jalad surisema, ajas iiveldama ning ta heitis voodisse pikali. Lõpuks taipas, et tal oli tõusnud palavik! Palavik teatavasti tähendab tervenemist, ehk haiguse põletamist. Seega olime käivitanud kiirtervenemise, mille üle Merlin vist eriti ei rõõmustanud, kuna tal olid teised plaanid selleks päevaks.

Mõtlesime Juliaga, kas mina ka midagi sellest seansist sain, või olin ainult Merlin? Ma ütlen nii, et Merlini punkte tundsin ma väga tugevalt, enda tavapärased valukohad olid tagaplaanil, kuid siiski ka tuntavad. Seega lõime 2 kärbest ühe hoobiga. Milleks meie "avastus" kasulik võiks olla? Näiteks saab selliselt teha refleksoloogiat väikelastele, kes muidu paigal ei püsi, või inimestele, kes elavad refleksoloogist kaugel; miks mitte ka loomadele (see mõte tuli mul just praegu, homme teeme ära, jagan siis ka neid kogemusi). Alati on oodatud ka teie mõtted, kallid lugejad! :)

Loodame, et te kõik viite oma ideid ellu, vahet pole, kui uskumatud nad kellelegi tunduvad! Ega enne teada ei saa, kui ei proovi. Ärge lubage kellelgi endale öelda, et miski on võimatu või ei eksisteeri. Kogemuse võrra rikkam olla - see on kasulik eesmärk!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar