neljapäev, 13. veebruar 2020

Südamele

NB Seda lugedes paraneb su südame tervis, kuid ainult juhul, kui seda soovid! Tegu ei ole mantra ega õpetusega, vaid programmeeritud tekstiga.



Minu hea süda, kui sul on paha, on ka mul paha. Kui mina olen endast väljas, oled ka sina rütmist väljas. Ma rumal inimene, ei kuula sind alati. Mõnikord isegi siis, kui sa juba karjud. Anna andeks mu jäärapäisus, saan aru, et teen iseendale liiga sellega. Me oleme ju siin koos, üks ilma teiseta olla ei saa. Miks ma ei kuula südant? Ei oska, ei julge, mõnikord ei taha. Süda on vapper, aga mina argpüks. Mina teen südamele liiga, aga süüdistan hoopis teda. See ei ole aus, ma pean südamega hästi läbi saama, et olla terve ja tugev. Kas tõesti seda ma kardangi? Tobe ju! Ole nüüd inimene ja tõmba süda saapasäärest rindu tagasi! Saapas käivad jalad, kui süda on nõrk, siis on jalad külmad. Anna oma südamele võimalus elada täiel rinnal, tuksuda, pumbata! Selleks tuleb sul endal seda sama teha! Ära tiksu, vaid tuksu! Ära aele, vaid pumpa! Ära nihverda läbi elu, vaid pane täiega! Mille jaoks sa ennast säästad ja alandad? Suremise? Sel juhul ongi kogu su elu üks mõttetu kooma, kus sotsiaalaparaat hoiab sind napilt elus. Võta nüüd oma külmad jalad tagumiku alt välja, lase südamel ennast juhatada ja hakka liikuma! Jälgi südame rütmi, see ongi tema keel!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar