pühapäev, 10. aprill 2016

Kuidas me Maale refleksoloogiat tegime

Mina ei katseta uusi asju sellepärast, et mul igav hakkas, vaid selleks, et mul igav ei hakkaks. Nimetame seda näiteks ennetustööks :)





Seekord ütlesin Juliale, et ma ei ole jälle mina, teeme kellelegi teisele refleksoloogiat. Esimene punkt, kus ma karjatasin, vastab mao ülemisele lukutile, mille peale teatas Julia, et sellel inimesel on ülehappesus ja refluks, sest klapp on laisk. Ma üritasin selle Maa seisukohalt arusaadavamaks tõlkida: ülehappesus - liigne tigedus ja vaen; refluks - ei taha seedida, vaid viskab üles tagasi (äkki näiteks vulkaanipurse?). Suure varba peal olid 2 punkti valusad, Julia ütles nii: "Palju juttu, vähe tegusid." Mnjah, ei oskagi kommenteerida, kas Maa muudkui hoiatab meid katastroofide eest, kuid lükkab neid edasi? Siinkohal ei pidanud ma enam vastu ja ütlesin välja, et ma olen Maa. Edasi läks väga mõnusaks, jäin lausa kergelt tukkuma, mille käigus nägin, et Maa tahaks hella silitamist ja massaaži, nii et minge õue ja tehke Maale pai :) Nauding lõppes järsult võimsa sissehingamisega, kusjuures tegin käega rinna kohal eemale tõukava liigutuse, sest oli tunne, nagu keegi oleks kopsule vajutanud. Maa kopsud on teatavasti troopiline vööde, kus (veel) kasvavad vihmametsad. Valusad punktid olid ka süda, lahti laskmine ja hüpofüüs e. ajuripats. Viimase kohta kleebin infot Wikipeediast:

"Ajuripats nõristab hormoone, mis reguleerivad nii organismi vee ja temperatuuri homöstaasi ja vererõhku kui ka kilpnäärmete, kasvu, suguelundite, raseduse ning sünnituse ja piimanäärmete, aga ka valuretseptorite tööd. Ajuripats sünteesib ka närvirakkude kasvufaktorit." 

Mõtleme nüüd seda kõike Maa suhtes, päris huvitav. Kas need kohad on praegu tasakaalust väljas? Pole midagi, teeme korda! :)





















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar